Pielęgnacja włosów. TEST kilku popularnych w sieci kosmetyków

Dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi uwagami na temat odżywek, szamponów, mask do włosów.


Ostatnio borykam się z problem bardzo suchych, łamliwych i wypadających włosów. Ciągle poszukuję szamponów, odżywek itp., które pomogą mi rozwiązać ten problem. Ostatnio przetestowałam kilka produktów do pielęgnacji włosów i muszę przyznać, że niektóre mnie mile zaskoczyły. Opisywanie rozpocznę od najsłabszych, które totalnie mi nie przypadły do gustu.
Po raz kolejny skusiłam się i zakupiłam produkt, który według mnie wypadł bardzo słabo jest to szampon do włosów L'biotica BIOVAX Algi, kawior. Z opisu produktu na opakowaniu wynika, że ma on działanie nawilżające i odżywiające. Niestety słabo się pienił na włosach, dodatkowo je splątał. Szampon miał rzadką konsystencję. Włosy po umyciu ciężko się rozczesywały, były suche i się puszyły.
DOVE Advanced hair series PURE CARE, DRY OIL odżywka miała za zadanie wygładzić matowe, suche włosy i nadać im blasku. Cel swój osiągnęła u mnie w 50%, włosy dały się rozczesać bez szarpania, ale nadal były przesuszone i matowe. Konsystencja produktu- jak na odżywkę mało gęsta, musiałam nakładać sporą ilość aby móc rozczesać później włosy. Lepsze efekty uzyskałam stosując odżywkę DOVE Advanced hair OXYGEN MOISTURE, która nawilżyła fajnie włosy i je wygładziła.
Na duży plus zasłużył sobie szampon NIVEA Repair & Targeted Care dla włosów suchych i łamliwych, który ma fajną konsystencję i zapach. Z opisu produktu wnika, że ma on pielęgnować i odbudowywać zniszczone fragmenty włosów, wzmacniać je i zapobiegać ich łamaniu. Włosy po umyciu mogłam rozczesać bez szarpania, miałam wrażenie, że faktycznie były nawilżone i lśniące.
Kolejny produkt to odżywka do włosów suchych i zniszczonych GARNIER Ultra Doux Olejek z awokado i masło karite, której zadaniem było ułatwić rozczesywanie, odżywić i nadać włosom blasku. Odżywka faktycznie pomaga w rozczesywaniu, ładnie pachnie, ma fajna konsystencje. Na minus jest opakowanie, z którego trudno wyciska się produkt.
Kolejna odżywka, którą kupię kolejny raz to GLISS KUR Hair Repair Ekspresowa Odżywka Regeneracyjna z płynną keratyną. Po umyciu wystarczy spryskać włosy, nie trzeba spłukiwać odżywki. Włosy rozczesują się bardzo łatwo, ładnie pachną i są lśniące.
Na duży plus zasłużyły u mnie dwie maski GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE z keraphyll, olejek z owoców amli oraz GARNIER FRUCTIS GROW STRONG wzmacniający ceramid i wyciąg z owoców. Włosy fanie nawilżone, ładnie pachną, przestały się łamać i wyglądały na odżywione.
Jeśli znacie fajne produkty do pielęgnacji suchych i łamliwych włosów proszę piszcie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU