Lakier hybrydowy J.LOW - FITCOMFORT

Chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat lakierów hybrydowych firmy FITCOMFORT. Kilka tygodni temu zakupiłam kilkanaście rożnych kolorów i testuję je w różnych kombinacjach. 
Cenowo są to lakiery ze średniej półki, ich cena to około 25zł za buteleczkę- 8ml. 
Opakowanie lakierów na plus. Na zakrętce umieszczony numer i kolor, łatwo zatem znaleźć kolor, którego szukamy. Pędzelek jest krótki, maluje się nim wygodnie. 


Konsystencja lakierów jest średnia. Niektóre kolory są bardziej lejące, a niektóre mają konsystencję bardziej zwartą i łatwiej jest nałożyć je na paznokieć. Niestety większość kolorów rozlewa się po płytce paznokcia i  czasami zalewa skórki. Pastelowe kolory nałożone na biały lakier lub harda pokrywają paznokieć bez prześwitów po dwóch warstwach. 



Lakiery bez problemu współpracowały z bazą semilaca, neonail oraz hardem. Paznokcie po dwóch tygodniach od nałożenia wyglądały bardzo dobrze, lakier nie odpryskiwał. Na plus zasługuje również jego usuwanie, po 15 minutach od nałożenia removera bez problemu kolor schodził.  
Oceniam lakiery tej firmy jako średnie, nie wywarły na mnie jakiegoś specjalnego wrażenia, ale też nie zawiodły. Jeśli używałyście tych lakierów z miłą chęcią poznam Wasze opinie.   

Komentarze

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej lakiery hybrydowe są bardzo fajne i ja ich używam od całkiem dawna. Najbardziej jestem zadowolona z lakierów od https://eveline.pl/paznokcie/manicure/lakiery-hybrydowe i muszę przyznać, że faktycznie są one dla mnie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU