NIUQI Lakier hybrydowy z Biedronki

Ostatnio przeglądając gazetkę z Biedronki zauważyłam, że pojawiły się w dyskoncie lakiery hybrydowe NIUQI, których cena mnie ,,powaliła,,. Szok. Ich cena to 9,99zł za opakowanie 5ml. Musiałam wypróbować. Na początek zakupiłam dwa kolory fiolet i szary. Tych kolorów w sumie można zakupić 20, prócz kolorków są jeszcze baza i top.



Pisząc dzisiejszy post przeglądałam opinie na forach. Lakier ma wiele pozytywnych komentarzy. Mnie również przypadł do gustu i na pewno przy najblizszej okazji zakupie sobie jeszcze parę kolorów, może też wyprobuje bazę i jakiś top, które na forach również mają pozytywne opinie. Nie spojrzałam tylko czy top występuje w kilku rodzajach, czy też jest tylko jeden standarowy, muszę to koniecznie sprawdzić.
Moje hybrydy na paznokciach mają już tydzień i muszę przyznać, że nic nie odpryskuje. Jestem osobą aktywną w domu, więc przeszły test mycia okien, wielokrotnego mycia naczyń, test z detergentami i ku mojemu zdziwieniu nic się z nimi nie stało. Kolory się nie odbarwily. Lakiery współgrają z bazą i topem z Neonail. Na duży plus zasługuje opakowanie i pędzelek, którym bardzo dobrze się maluje. W opakowaniu podoba mi się góra pędzelka, gdzie jest pokazany kolor lakieru. Ponadto dobrze się poziomuje, jest gęsty, nie zalewa skórek, nie marszczy się pod lampą. Wystarczą dwie warstwy aby krycie było 100%. Muszę przyznać, że te dwa zakupione kolorki na próbę naprawdę miło mnie zaskoczyły. Za tą cenę takiej jakości lakier hybrydowy, baza i top. 
Jeśli próbowaliście innych kolorów, a może bazy lub topu dajcie znać w komentarzach co sądzicie.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU