Masaż wałkiem i kamieniem gua sha

 Dzisiaj o moich ulubiencach. Jakiś czas temu zakupiłam masażer oraz kamień gua sha. Czytałam same pozytywne opinie i postanowiłam wypróbować na sobie. Wałki jadeitowe mają wiele właściwości, wspaniałe wspomagają wchłanianie kosmetyków poprzez pobudzenie krążenia. Polecane są osobą, które borykają się z opuchlizną twarzy. Prawidłowo wykonany masaż wspomaga prawidłowywy przepływ limfy.

Faktycznie u mnie same zalety. Często borykam z opuchlizną pod oczami, rano masaż wałkiem wyciągniętym z lodówki przynosi ulgę i modeluje mi twarz. Dodatkowo wieczorem uwielbiam nałożyć serum lub olejek konopny lub inny i wmasować go kamieniem. Skóra po takim zabiegu jest mega nawilżona, gładka. Jeśli zastanawiacie się czy kupić, to z ręką na sercu Wam szczerze polecam. Co do masażu zaczynamy go od brody w stronę uszów, ku górze. Najpierw jedna strona twarzy potem drugą. Na YouTube jest wiele filmików, które pokazują jak prawidłowo wykonać masaż kamieniem i wałkiem.



Komentarze

  1. Ja się w najbliższym czasie wybieram na masaż w Krakowie i to będzie mój pierwszy raz. Przyznam szczerze, że nie mogę się doczekać, tyle pozytywnych opinii o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU