Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Po wakacjach czas posprzątać swoją cerę. Ostatnio skusiłam się i nabyłam dwa produkty do złuszczania naskórka. Jak zapewne wiecie peeling dwa razy w tygodniu całego ciała to podstawa pielęgnacji. Żaden balsam, krem nie będzie się dobrze wchłaniał, jeśli na skórze będzie zalegał martwy naskórek. Ja do testów wybrałam dwa produkty.
Pierwszy to węglowa pasta - żel złuszczająca do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Przed zastosowaniem miałam trochę obawy, bałam się czy nie podrażni mi skóry. Kiedy nałożyłam produkt na twarz miałam wrażenie lekkiego szczypania. Mimo obaw produkt nie podrażnił mojej twarzy, ładnie zmył resztki makijażu, skóra stała się przyjemna w dotyku, nie była przesuszona.

Producent na opakowaniu pisze, że pasta głęboko oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, nadmiaru sebum, potu i kurzu. Zapobiega powstawaniu niedoskonałości i zwęża pory. Rzeczywiście stosując ją na noc zauważyłam, że skóra stała się milsza w dotyku, lepiej oczyszczona i pory faktycznie stały się mniej widoczne. Pasta ma fajny skład zawiera ponad 90% składników pochodzenia naturalnego między innymi kaolin, perlit, peat extract. Kaolin- biała glinka ma właściwości wygładzające, złuszczające i łagodzące. Perlit (szkło wulkaniczne) skała pochodzenia wulkanicznego, służy ścieraniu martwego naskórka, fajnie pochłania sebum, dostarcza skórze cennych składników mineralnych tj. wapń, siarka, związki krzemu. Peat extract wyciąg z torfu (borowiny), zawiera całe bogactwo minerałów, posiada właściwości lecznicze. Producent podaje na opakowaniu, że jest to węglowa pasta, niestety węgiel jest dopiero na 11 miejscu w składzie :(- charcoal powder. Jak dla mnie produkt godny polecenia, fajny skład, przystępna cena około 12zł.
Drugi produkt to cukrowy peeling do ciała- BIELENDA SUPER VELVET ROSE. Jak dla mnie produkt przeciętny. Nazwa i wygląd opakowania trochę wprowadziła mnie w błąd. Zapach nie przypomina mi zapachu róż. Po zastosowaniu skóra oczyszczona, miła w dotyku. W składzie na czwartym miejscu jest rosa canina (fruit) oil - olej z dzikiej róży, który ma właściwości wygładzające, przeciwzapalne, rozjaśniające. Ponadto zawiera euterpe oleracea (assai) fruit extract- ekstrakt z jagód acai, który zawiera aminokwasy, witaminy, minerały, przeciwutleniacze, aktywizuje kolagen do odnowy.  Cena przystępna około 23 zł.  




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU