LOVELY Maskara i korektor

Ostatnio przetestowałam dwa kosmetyki, które nabyłam na promocji w Rossmannie za śmiesznie niskie ceny. Chciałam sprawdzić, czy u mnie sprawdzą się tak jak u wielu innych.



    Korektor LIQUID CAMOUFLAGE Cream 03 od Lovely jako korektor radzi sobie z cieniami
i niedoskonałościami całkiem fajnie, choć w 100% nie ukrywa. Kolorów do wyboru mamy cztery.
Ja używałam Cream 03. U mnie kolor udało się dobrać idealnie. Konsystencja na plus, fajny aplikator. Po nałożeniu delikatnie ciemnieje. Wydajność średnia. Cena niska, w Rossmannie bez promocji to koszt około 15zł. Jedyny minus tego korektora co zauważyłam, to że zaczął mi wysuszać skórę pod oczami.
   Czarna maskara BEST EVER od Lovely sprawdziła się bardzo dobrze. Po nałożeniu na rzęsy w ciągu dnia nie zauważyłam, żeby się kruszyła czy rozmazywała. Położona na odżywkę fajnie rozdzieliła rzęsy. Fajnie wydłużyła i zwiększa objętość rzęs, nie sklejając ich. Szczoteczka jest w kształcie klepsydry, bardzo wygodnie się nią nakłada tusz. Na minus jedynie wydajność produktu, szybko go ubywa. Cena niska w Rossmannie to koszt około 19zł. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU