OLEJ Z ORZECHÓW MACADAMIA

Ostatnio na Instagramie pisałam, że bardzo polubiłam oleje. Zaczynam doceniać moc natury. W dzisiejszych czasach niestety wszędzie mamy doczynienia z ,,chemią", dlatego warto czytać etykiety i inwestować w te kosmetyki, które mają krótki i przyjazny skład.
Będąc ostatnio w Rossmannie postanowiłam wypróbować oleje, które były na promce. Kupiłam olej z orzechów macadamia i olej rycynowy.
Dziś opiszę działanie oleju z orzechów macadamia od Venus. Producent na opakowaniu napisał, że olej na właściwości ujedrniające, napinające skórę. Ma wspomagać w walce z cellulitem, stymulować mikrokrążenie. Dodam od siebie, że olej makadamia zawiera unikalny kwas oleopalmitynowy (omega-7). Występuje on w ludzkiej skórze, ale niestety z wiekiem jest go coraz mniej. Pielęgnacja skóry olejem pomaga uzupełniać jego niedobory. Ponadto zawiera witaminę E, która jest wspaniałym przeciwutleniaczem mającym wpływ na kondycję skóry. Faktycznie codzienne stosowanie spowodowało, że skóra stała się miękka, delikatna w dotyku. Rozstępy, które pozostały mi na udach po ciąży stały się mniej widoczne. Skóra po peelingu wspaniale się zregenerowała, nie mogłam uwierzyć, że może być taka milutka w dotyku. Ponadto olej super działa na skórę po opalaniu, świetnie ją nawilża i odżywia. Polecam Wam, spróbujcie.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU