Olej kokosowy naturalny czy kosmetyk z drogerii ?

Dziś chciałabym przybliżyć właściwości oleju kokosowego, który ostatnio zagościł w naszych domach.
Olej kokosowy coraz częściej świeci triumfy w kosmetyce, zwłaszcza w pielęgnacji włosów i skóry. Jest kosmetykiem naturalnym, którego mogą używać dzieci i dorośli. Ja postanowiłam wypróbować olej w pielęgnacji włosów. Niestety moje włosy ostatnio stały się suche i łamliwe, zatem testuję różne alternatywny aby przywrócić im blask i zdrowy wygląd.
Przed umyciem włosów nakładałam olej kokosowy nierafinowany, pomijając skórę głowy. Wybrałam ten z Lidla BIO Olej kokosowy z pierwszego tłoczenia VitaD'or. Zabiegi nie przyniosły spektakularnych efektów, miałam wrażenie, że dość mocno olej mi je obciążył. Jedyny plus to włosy się mniej łamały. Na minus zmycie go z włosów. Czy polecam? U mnie się nie sprawdził w pielęgnacji włosów, ale do pielęgnacji ciała mogę polecić z czystym sumieniem. Skóra była miła w dotyku, zwłaszcza po peelingu, efekt odczuwalny nawet drugiego dnia po zabiegu.
Postanowiłam porownac olej kokosowy nierafinowany z kosmetykiem, który w składzie ma olej kokosowy i mleczko kokosowe. Wybrałam Noutrishing + coconut milk- serum przeciwko łamaniu się włosów. Jakiś czas temu udało mi się kupić na promce w Rossmanie. Kosmetyk nawet się u mnie sprawdza, nie obciąża włosów. Stosowany w umiarkowanej ilości nie powoduje efektu tłustych włosów. Włosy są lśniące. Jak dla mnie kosmetyk na plus.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU