Odżywka do paznokci BIELENDA Płynne szkło

Ostatnio miałam problem z paznokciami. Stały się łamliwe i miękkie. Zaczęłam stosować odżywkę do paznokci, którą kupiłam w Rossmannie. Kiedyś używałam odżywek z Eveline, ale po nałożeniu na paznokcie, bolały mnie palcei czułam szczypanie, bardzo niemiłe uczucie.
Teraz postanowiłam wypróbować odżywkę od BIELENDY PŁYNNE SZKŁO. I muszę przyznać, że odżywka miło mnie zaskoczyła. Ładnie wyglądała i długo utrzymywała się na paznociach.




Ja wybrałam odcień różowy, po nałożeniu odżywka bardzo szybko zastygła na paznokciech co jest dużym plusem. Odcień różowy nadał paznokciom delikatnie różowy kolor. Wydaje mi się, że paznokcie trochę się wzmocniły. Odżywka ładnie wyrównała kolor paznokci oraz bruzdy i nierówności.
Ponadto dużym plusem odżywki jest jej skład, nie zawiera formaldehydu. Po nałożeniu nie czułam pieczenia i bólu palców. Jak dla mnie odżywka na plus, z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić, godna wypróbowania.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU