BOOSTER od Perfecty Fenomen C

     Ostatnio wypróbowałam Booster od Perfecty. Producent obiecywał wyrównanie koloryty skóry, nawilżenie, odżywienie. Booster w składzie ma retinol i trzy skoncentrowane formy witaminy C. Poza tymi trzema właściwościami jego skład ma pomóc w pielęgnacji skóry, zniwelowaniu zmarszczek i pobudzenie syntezy kolagenu i kwasku hialuronowego. Producent zaleca nakładanie boostera pod krem zarówno na noc jak i na dzień. Preparat nakłada się na twarz przy pomocy pipetki. Cena kosmetyku to około 25zł.



    Czy kupiłabym go ponownie? Raczej nie. Co do wyrównania kolorytu skóry, nie zauważyłam takiego efektu, skóra raczej nawilżona jaka zawsze. Kosmetyk łatwo się nakłada. Nie podoba mi się jego konsystencje, jest bardzo lejący-płynny. Mała buteleczka, mała wydajność. Po nałożeniu na skórę, pozostawia lepiącą warstwę, czego nie lubię.


    U mnie nie zrobił furory ten produkt i raczej już po niego nie sięgnę. W ogóle jakoś kosmetyki z tej firmy mi nie służą, kiedyś szansę dałam kremowi z Perfecty, ale też się nie sprawdził. Być może to wina mojej cery, której akurat skład kremów nie odpowiada.
 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczanie naskórka. Węglowa pasta- żel do mycia twarzy TOŁPA GREEN DETOX. Peeling cukrowy BIELENDA

Peeling kawitacyjny - urząddzenie HOFFEN z Biedronki

ALTERRA- Fluid nawilżajacy do twarzy OCZAR & KWIAT LOTOSU